Çağrı merkezi temsilcilerinizin ve süpervizörlerinizin daha iyi müşteri deneyimi sunmasını kolaylaştırın.

İş Telefonu sisteminde Çağrı Merkezi Yazılımı

Yeastar
Çağrı Merkezi Çözümü Nedir?

Yeastar P-Serisi Telefon Sistemi, yerleşik bir çağrı merkezi çözümüne sahiptir. Bu çözüm, işletmelere aramalar, video, mesajlaşma, entegrasyonlar ve daha fazlası için kapsamlı bir paket sunar. Her büyüklükteki işletme için uygundur.

Hepsi bir arada çözümle, çağrı çözümleme süresini kısaltabilir, çalışanların iş yükünü azaltabilir ve akıllı çağrı yönlendirme, birleşik temsilci araçları ve içgörüler ve analizler aracılığıyla müşteri deneyimlerini dönüştürebilirsiniz. Ayrıca, temsilci başına aylık fiyatlandırmayı unutun. Özellikler tüm sistem kullanıcıları tarafından kullanılabilir.

Çağrı Merkezi PBX ile Daha İyi Müşteri Hizmetleri

Müşterileri temsilcilere bağlayın

.

Kurulumu kolay IVR menüleri, çağrı kuyrukları ve sezgisel temsilci panosu ile çağrıları yönetmek kolaydır.

Beceriye dayalı yönlendirme, öncelik sırası ve daha fazlasıyla otomatik çağrı dağıtımı.

Esnek kuyruk stratejileri belirleyin (Rrmemery, liner vb.)

Yoğun zamanlarda otomatik geri arama seçeneği sağlayın

Aktif çağrı trafiğini istediğiniz zaman bir bakışta izleyin

  • Çağrı bekletme deneyimini geliştirin
  • Çağrı akışında ince ayar yapın
  • Temsilcilere kolaylıkla koçluk yapın
  • Cevapsız arama takibini uygulayın
  • Kalite güvencesi için SLA’yı ayarlayın
  • Memnuniyet anketi yapın

.

Yeastar PBX çağrı merkezi yazılımı ile Müşteri Hizmetlerini Yükseltin
Kolay kuyruk yönetimi için Çağrı Merkezi Kuyruk Paneli

Birleşik Aracı ve Gözetmen Çalışma Alanı

Temsilcilerinizin ve süpervizörlerinizin ihtiyaç duyduğu tüm araçları tek bir web tabanlı arayüzde sağlayın. Sezgisel Kuyruk Paneli, kuyruk trafiğini izlemenize, temsilci durumunu kontrol etmenize ve değiştirmenize ve basit tıklamalarla transfer, izleme ve park etme gibi çağrı işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmenize olanak tanır.

Tek bir görünümde aktif ve bekleyen çağrı etkinlikleri

Sürükle ve bırak çağrı yönetimi

Temsilci kullanılabilirliği ve performans verilerinin eksiksiz görünümü

Gerçek zamanlı kuyruk performans ölçümleri izleme ve görüntüleme

Rol tabanlı özellik erişim denetimi

Gerçek Zamanlı Performans Takibi

Merkezi çağrı merkezi Wallboard’dan en güncel çağrı merkezi ölçümlerini ve temel performans göstergelerini (KPI’lar) keşfedin. Tüm veriler, derinlemesine çağrı merkezi izleme, yönetim ve optimizasyonunuz için gerçek zamanlı, günlük, haftalık veya aylık aralıklarla otomatik olarak hesaplanır.

Tüm kuyrukların toplamını veya
tek tek kuyrukların istatistiklerini takip edin

17 Temel Performans Metrikleri

Gerçek Zamanlı İzleme

Esnek Hesaplama Zaman Çerçevesi

Özelleştirilebilir Widget’lar

Çoklu Ekran Görüntüsü

Çağrı merkezi performansını izlemek için pbx portalında gerçek zamanlı Wallboard
Daha Güçlü Veriler

Sezgisel Raporlar,
Daha Kolay Yönetim

8 gelişmiş çağrı merkezi raporuna erişin. Temsilciye özel operasyonel ölçümlerin, çağrı parametrelerinin ve panoramik kuyruk istatistiklerinin kapsamlı görünümüyle çağrı merkezinizdeki sorunları ve fırsatları kolayca tespit edin.

Zaman dilimi, temsilci veya kuyruk seçimini özelleştirerek çağrı merkezi verilerinizin hedefli analizini çalıştırabilirsiniz. Gerçek zamanlı veya geçmiş raporları grafiksel, indirilebilir formatlarda ekibinizle paylaşın ve gelecekte periyodik olarak çalıştırılacak raporları planlayın.

Daha İyi Müşteri Deneyimi için Daha Fazlası

Çok kanallı mesajlaşmayı çağrı merkezi PBX ile birleştirin

Çok Kanallı Mesajlaşma

Whatsapp ve SMS entegrasyonu ile müşterilere iletişim kurmaları için daha fazla yol sağlayın. Birden fazla kanaldan gelen mesajlara tek bir yerden erişin ve bunları yanıtlayın.

CRM Entegrasyonu

Tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek, müşteri etkileşimlerinin merkezi bir kaydını tutmak ve temsilci üretkenliğini artırmak için zengin hazır CRM/yardım masası entegrasyonları.

Her Şey Dahil Inbound Çağrı Merkezi Özellikleri

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD)

Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR)

Beceri Tabanlı Yönlendirme

Öncelik Sırası ve Hızlandırma

Yüzük Grubu

Kuyruk Geri Arama

Kuyruk Paneli

Kuyruk Çağrı Günlükleri

Cevapsız Çağrı Düzenlemesi

Kuyruk Yöneticisi

Dinamik ve İstatistik Ajanları

Çağrı Kaydı

Çağrı İzleme

Çağrı Fısıltısı ve Canlı Koçluk

Çağrı Aktarımı (Soğuk/Sıcak)

Üç Yönlü Arama

Özel Sesli İstemler

Beklemede Müzik

Kuyruk Konumu Duyurusu

Tahmini Bekleme Süresi Hesaplaması

Linkus Yazılım Telefonları

Bilgisayar telefon tümleştirmesi (CTI)

Duvar Panosu ve Gerçek Zamanlı Analitik

SLA İzleme

Çağrı Sonrası Anketler

Temsilci Performans Raporları

Kuyruk Performans Raporları

Memnuniyet Anketi Raporu

CRM Entegrasyonu

Yardım Masası Entegrasyonu

Omnichannel Destek

Sesli mesaj transkripsiyonu