Yeastar
Çağrı Merkezi Çözümü Nedir?
Yeastar P-Serisi Telefon Sistemi, yerleşik bir çağrı merkezi çözümüne sahiptir. Bu çözüm, işletmelere aramalar, video, mesajlaşma, entegrasyonlar ve daha fazlası için kapsamlı bir paket sunar. Her büyüklükteki işletme için uygundur.
Hepsi bir arada çözümle, çağrı çözümleme süresini kısaltabilir, çalışanların iş yükünü azaltabilir ve akıllı çağrı yönlendirme, birleşik temsilci araçları ve içgörüler ve analizler aracılığıyla müşteri deneyimlerini dönüştürebilirsiniz. Ayrıca, temsilci başına aylık fiyatlandırmayı unutun. Özellikler tüm sistem kullanıcıları tarafından kullanılabilir.
Çağrı Merkezi PBX ile Daha İyi Müşteri Hizmetleri


Birleşik Aracı ve Gözetmen Çalışma Alanı
Temsilcilerinizin ve süpervizörlerinizin ihtiyaç duyduğu tüm araçları tek bir web tabanlı arayüzde sağlayın. Sezgisel Kuyruk Paneli, kuyruk trafiğini izlemenize, temsilci durumunu kontrol etmenize ve değiştirmenize ve basit tıklamalarla transfer, izleme ve park etme gibi çağrı işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmenize olanak tanır.
Tek bir görünümde aktif ve bekleyen çağrı etkinlikleri
Sürükle ve bırak çağrı yönetimi
Temsilci kullanılabilirliği ve performans verilerinin eksiksiz görünümü
Gerçek zamanlı kuyruk performans ölçümleri izleme ve görüntüleme
Rol tabanlı özellik erişim denetimi
Gerçek Zamanlı Performans Takibi
Merkezi çağrı merkezi Wallboard’dan en güncel çağrı merkezi ölçümlerini ve temel performans göstergelerini (KPI’lar) keşfedin. Tüm veriler, derinlemesine çağrı merkezi izleme, yönetim ve optimizasyonunuz için gerçek zamanlı, günlük, haftalık veya aylık aralıklarla otomatik olarak hesaplanır.
Tüm kuyrukların toplamını veya
tek tek kuyrukların istatistiklerini takip edin
17 Temel Performans Metrikleri
Gerçek Zamanlı İzleme
Esnek Hesaplama Zaman Çerçevesi
Özelleştirilebilir Widget’lar
Çoklu Ekran Görüntüsü


Sezgisel Raporlar,
Daha Kolay Yönetim
8 gelişmiş çağrı merkezi raporuna erişin. Temsilciye özel operasyonel ölçümlerin, çağrı parametrelerinin ve panoramik kuyruk istatistiklerinin kapsamlı görünümüyle çağrı merkezinizdeki sorunları ve fırsatları kolayca tespit edin.
Zaman dilimi, temsilci veya kuyruk seçimini özelleştirerek çağrı merkezi verilerinizin hedefli analizini çalıştırabilirsiniz. Gerçek zamanlı veya geçmiş raporları grafiksel, indirilebilir formatlarda ekibinizle paylaşın ve gelecekte periyodik olarak çalıştırılacak raporları planlayın.
Daha İyi Müşteri Deneyimi için Daha Fazlası
Çok Kanallı Mesajlaşma
Whatsapp ve SMS entegrasyonu ile müşterilere iletişim kurmaları için daha fazla yol sağlayın. Birden fazla kanaldan gelen mesajlara tek bir yerden erişin ve bunları yanıtlayın.
CRM Entegrasyonu
Tekrarlayan görevleri otomatikleştirmek, müşteri etkileşimlerinin merkezi bir kaydını tutmak ve temsilci üretkenliğini artırmak için zengin hazır CRM/yardım masası entegrasyonları.
Her Şey Dahil Inbound Çağrı Merkezi Özellikleri
Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR)
Beceri Tabanlı Yönlendirme
Öncelik Sırası ve Hızlandırma
Yüzük Grubu
Kuyruk Geri Arama
Kuyruk Paneli
Kuyruk Çağrı Günlükleri
Cevapsız Çağrı Düzenlemesi
Kuyruk Yöneticisi
Dinamik ve İstatistik Ajanları
Çağrı Kaydı
Çağrı İzleme
Çağrı Fısıltısı ve Canlı Koçluk
Çağrı Aktarımı (Soğuk/Sıcak)
Üç Yönlü Arama
Özel Sesli İstemler
Beklemede Müzik
Kuyruk Konumu Duyurusu
Tahmini Bekleme Süresi Hesaplaması
Linkus Yazılım Telefonları
Bilgisayar telefon tümleştirmesi (CTI)
Duvar Panosu ve Gerçek Zamanlı Analitik
SLA İzleme
Çağrı Sonrası Anketler
Temsilci Performans Raporları
Kuyruk Performans Raporları
Memnuniyet Anketi Raporu
CRM Entegrasyonu
Yardım Masası Entegrasyonu
Omnichannel Destek
Sesli mesaj transkripsiyonu